ALGEMEEN

  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? Veranderingen die van invloed zijn op je pre order kun je doorgeven via order@dewoonbox.nl  Let op dat je in de email duidelijk je ordernummer vermeldt! Je bent en blijft zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van wijzigingen.

  • Zijn de producten uit de box bij te bestellen? Ja, alle producten zijn bij de desbetreffende merken/bedrijven te koop. Hier geven wij extra informatie over een merk/bedrijf en verwijzen ook naar de site waar je de producten kan bestellen.

  • Kan ik de woonboX cadeau geven? Dat kan zeker! Tijdens het bestellen kom je de mogelijkheid tegen om een ander verzendadres te gebruiken. Vul bij het verzendadres de gegevens van de persoon in aan wie jij de woonBoX cadeau wilt geven.

  • Welke merken en/of producten zitten er in de woonboX? Van tevoren maken wij niet altijd bekend met welke merken wij samenwerken en welke producten er in de woonboX komen. De inhoud blijft een verrassing totdat de woonboX bij jou afgeleverd wordt. Spannend toch?

  • Wat kun je niet verwachten? Verwacht geen box vol met kortingsbonnen , flyers of andere reclame uitingen.   ;-)

  • Wat maakt de woonboX bijzonder? Wij selecteren per kwartaal de mooiste producten, die van je huis je thuis maken. Deze producten zijn afgestemd op trends en jaargetijden. Elk kwartaal heb je de mogelijkheid de woonboX te bestellen (pre order) In de aangeven maand ontvang je een toffe woonBoX gevuld is met ongeveer 9 tot maximaal 12 producten. Er wat erin zit? Dit laten we nog een verrassing! 

  • Ik heb een klacht wat kan ik doen? Het gebeurt weleens dat je toch niet helemaal tevreden bent met de service zoals die is verleend. Maak je klacht dan a.u.b. kenbaar! Hopelijk kunnen we de klacht dan samen oplossen. Alleen klachten via de mail worden in behandeling genomen. Je mag een e-mail sturen naar: order@dewoonbox.nl  o.v.v. je ordernummer. Eventuele berichten op Social Media pagina's worden niet in behandeling genomen. Komen we er samen niet uit? Dan kun je je aanmelden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/Het is nu ook voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

BETALEN
  • Hoe kun je afrekenen? Je betaalt gemakkelijk en eenvoudig via iDeal ook een bankoverschrijving is  mogelijk.

1a284ab8-b478-439c-b3d8-1d1541bba42bpng

VERZENDEN

  • Is het mogelijk om een deel van de woonboX retour te zenden? Het NIET mogelijk om een deel van de WoonboX te retourneren. Bij beschadigingen en/of onjuistheden kun je natuurlijk contact opnemen met order@dewoonbox.nl we gaan dan op zoek naar een passende oplossing.

  • Wat moet ik doen als ik de box niet op de aangeven datum heb ontvangen? Indien je de woonboX niet hebt ontvangen, laat dit ons dan weten: order@dewoonbox.nl. Vermeld hierbij je naam, adres en je ordernummer. Wij zoeken dan uit wat er aan de hand is en zorgen ervoor dat je de woonboX zo snel mogelijk thuisbezorgd krijgt.

  • Kan de woonboX ook naar het buitenland verzonden worden? Helaas! Momenteel is het nog niet mogelijk om naar het buitenland te verzenden. Wanneer hier een wijziging in komt maken we dit zeer zeker bekend!

  • Betaal ik verzendkosten? Ja de verzendkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen. De verzendkosten bedragen: 5,85 euro

  • Kan ik de woonboX ook ophalen? Dat op dit moment helaas niet mogelijk! 
  • Wanneer worden de boxen verzonden? Zodra de woonBoX verzonden wordt sturen wij een mail en ontvang je een Track & Trace code zodat je je pakket kunt volgen.

Banner_1jpg